Merhaba kızlar 23 haftalık gebeyim. Sabahtan beri bir halsizlik vardı kendimi çok yorgun hissediyorum yataktan kalkamadım tüm gün. Akşam da pijamama kadar gelen ıslaklık hissettim akıntı gibi değil ama su gibi. Bebegin hareketlerini hissediyorum ama yine de korktum. Başına buna benzer birsey gelen var mı? Kendi doktorum sabah gel dedi o yüzden burada sorayım dedim