Melekprenses 18 haftalık oldum 3. Sezaryen olacak bu sefer çok erken başladı içten acı oluyor sizdede olan varmı korkuyorum.
Arya10 Melekprenses bende burda bekliyim merak ediyorum benimde 2. Sezeryan olacak inşallah 1 sene arayla sizinki kac sene var arası
Hapyymami55 Melekprenses belki arada çok bir fark yoksa diskler kendini hemn iyilestiremiyor bu yüzden zorlanıyor olabilirsin
AyzaLina41 Melekprenses benim 2 gebelik ve sezeryan olacak 34 haftalığım bende herhangi bi sıkıntı yok çok şükür kızımla kardeşi arasında 30 ay var ve ikinci gebeliğimde çok kilo almadım bunlar erken olabilir
Ecemselmaarslan Melekprenses bebeğim makat gelişi oldugu için vurdukça sızlıyor du doktor baskı dan dolayı demişti şimdi yine ayni şekilde geçmeyecek gibi gözüküyor kızım 4.5 yaşında
Melekprenses Arya10 benim 3 sene olacak arası nasipse ama diğer ikisi arası da 3 yaştı son aylarda başlamıştı şimdi çok erken başladı.
Melekprenses Hapyymami55 3 yaş olacak arası öncekindr de arası 3 seneydi sorun olmamıştı sanırım kilo ve yaş
Matilda21 Nasil bir aci acaba? Dikislerin uc kisimlarina gelen yerlerde sizlama gibi seyler hissediyorum ben de, 2. Hamileligim 15 haftalik henuz 😥
Melekprenses Matilda21 benim dikiş olan yerin içi acıyor bazen de yara iyileşirken kaşınır ya aynı öyle hissediyorum içinden
Melekprenses Ecemselmaarslan ben daha hissetmiyorum ki tam anlamıyla yani küçük daha zaten.doktorum yorulduğunda sezaryen yerin zorlanır açılmaya esnemeye başlar demişti karın büyüdükçe. önceki hamilelşğiöde de son aylarda olmuştu o doktorum iç dikilen dokuların derimşz gibi esnek olmadığını acıma olur demişti
Matilda21 Ecemselmaarslan anladim. Ben daha 15 haftaligim bebegin hareketini hissetmiyorum ama bahsettiginiz sizlamalar bende de var. Cok erken baslamis demekki benimki de. Simdi ben de tedirgin oldum
Arya10 Melekprenses ayy benim böyle şeyler miden bulanır ya iğrenç birsey bu tür şeyler aklıma geldikçe kusasım geliyor psikolojik sanırım hiç dayanamam hatta aglicam şimdi bunun için ya başıma gelirse 😭😭
Ecemselmaarslan Melekprenses canım hareket hissetmen degilde sonuçta sürekli rahim büyüyor ya aşağı da baskı artıyor öyle düşün makat gelişi olanlar daha şikayetçi çünkü bebek ayakları ile baskı yapıyor ya baş aşağı olunca o kadar olmuyo
Melekprenses Arya10 🤣🤣 başına gelince çekiyorsun malesef. Mide bulandırmıyor ama acı veriyor tabi açılma olur diye korkuyorsun.