Hapyymami55 RabiaaaH canım ilk catlamalr da öyle oluyor zamnla beyazlasiyor yani kendi ten rengini alıyor kaşıma mümkünse birde kasiyinca cugaliyor ☺️
Dolunaybelinay RabiaaaH 23 de kırmızı çatlak çıktı benim bir hafta dır. Sizin doğuma az kalmış en azından az olur çatlak
Deletedmom_33 RabiaaaH bende de o haftalarda başladı oğlum 3 buçuk aylık daha kırmızı geçecek inşallah 🤣
Erenediz İçten deri yırtılmaların başlamış yeni yırtıklar kırmızı yada mor olur sonra griye ten rengine döner nemlendirici veya zeytinyağı kullanın acımasın en azından kaşıdıkça cok acıyo yoksa