Cananan Merhaba anne adayları ve güzel anneler ben martta kürtaj oldum tekrar gebelık ıcın ugrasıyoruz doktorum letu ve klomen verdi kullananlar yan etkılerını gördü mü? İşe yaradımı ? Yorum yaparsanız sevinirim🥲❣️
Arzu21 Cananan letu ve klomeni ayrı ayrı kullandım letu 3 ay kullandım ama maalesef ikiside işe yaramadı bende inş hakkınızda hayırlısı olsun canım 😊
Melekebbr Cananan merhaba canım ben klomen ile ilk ayda hamile kaldım faydası oldu bende fazlaca ne zamandır olmuyordu klomen kullandığım ay güzel haber aldım
ozg011 Letu çok etkili 6 ay içinde gebe kalırsın dedi doktorum bana. Şuan 2 ay adetime 5 gün var kasık ve bel ağrım var. İnşallah hamileyimdir. Hormon ilacı olduğu için sivilce çıkarttı bende bu ilaç başka yan etkisi olmadı.
Arsub11 ozg011 letuyu alti ay duzenli kllanmamizmi gerek yoksa bir ay kullanip 6 aymi beklememiz lazim bn sdece bir ay kullandimda
ozg011 6 ay düzenli canim adetin 3. Günü 5 gün gece 2 tane kullanıyorsun sonra diğer adete kadar bırakıyorsun