Zeynepdgn50 Bende arada sağlı sollu kasık ağrıları baş ağrısı ve bel ağrısı başladı sizde durumlar nasıl
Arsub11 Zeynepdgn50 kuzum bndede bel agrisi var sadece yaaa yok test yapmadım çünkü her ay hayal kırıklığı yaşıyorum bu ay beklemedeyim
Zeynepdgn50 Arsub11 aynı durum bende de var 3 aydır bekliyorum ve hep hayal kırıklığı ben bugün erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum yaa
Arsub11 Zeynepdgn50 kuzum bnm nerdeyse bir yil oldu dusun her ay test yapıyorum bir türlu tutturamadim cift cizgiyi 😔
PPerii Benimde sağ-sol kasikta ağrılarım var, geçen ay erken gebelik testi yapmistim bu sefer test için bi kac gün gecikmyi bekleyeyim diyorum , inşallah hepimiz hayırlı haberler alalım kizlar
Arsub11 PPerii kesinlikle bende her ay gidip test alıyorum kuzum her ay tek cizgi gormekten usandim bu ay kendimi durdurmam gerek
PPerii Arsub11 evet canım , bende bi hevesle test yapıyorum sonu hüsan, in iyisi azcık sabretip beklemek
PPerii Arsub11 benimde dündü, az önce lavaboya girince peçeteye silince biraz kahverengi bi nokta şeklinde kadar leke gördüm devamlilik olacak mı bakayim