Kızlar bugün ilk kontrolüme gittim 5+4 günlüğüm. Doktor keseye baktı balon gibi gergin olmasini bekliyordum ama biraz yumuşak sönük bi kese dedi bu haftalarda normal dedi . Kanama alani görüyorum durmuş ama düşük tehlikesi var dedi 48 saat ara ile tekrar kan ver haftaya tekrar gel dedi. Sonucum da 21.495 çıkmış böyle birseyle karşılaşan varmı?