Bana da 3 Ay kullancaz dedi ama saçma yani ben normalde de yumurtluyordum zaten bu hap bana ne yapacak diyorum sabret diyor 😏 bende de adete 5 gün kala uyku halsizlik falan yaptı zaten adet kramplarım karnıma 1 hafta kala başladı. Ve bugün bat a 4 gün kala adet oldum… Yine letu ile boşa giden bir ay bakalım bir de doktora bir ton para veriyorum her ay sonuç letu veriyor. Ya bunun bir üst leveli yok mu arkadaş demek istiyorum, doğal yolla kalıyor olsam sana niye geleyim