mom32 hastaneye gitmenizi öneririm ben ilk çocuğumda belim ağrıyor diye gittim 32. Haftada Doğum sancısı 3cm açılma var dediler iğne vurdular serum taktılar 35. Haftaya kadar bekledi çok şükür 35. Haftada sorunsuz doğdu yoğun bakıma ihtiyacımız olmadı.