Hem pıhtı riski hem çatı darlığı birleşince doktorum zor bir doğum olacak dedi içime sinmese de sezeryana döndüm hala içimde bir sıkıntı var çözemediğim 🙈 yükselenini vs hesapladım 26 sına gün aldım 39+1 olacak 😀 sezeryan halinden nasıl kurtulurum tavsiyelerinizi bekliyorum 🙈 yanıma maske sabun dezenfektan falan aldım gelenlere vermek için belki çikolata götürürüm bide 😂 eşimi almıyorlar malesef yanıma ameliyat halinden korkuyorum ve şuan için tek düşündüğüm kızımdan ilk defa ayrılacağım onu odaya benden önce götürürlerse kimler kucağına alacak kimler görecek ya öpen olursa ya düşürürlerse falan delireceğim galiba keşke benimle beraber götürseler söylesem bekletirler mi 🙈😀 bir yandan da herkesin ayrı ayrı kucağında görmek için sabırsızlanıyorum inşallah çok ağlamam 🤲🏻