Benim oldu canım. Ama sonrasında da kanamam oldu 2.kez. İlki 7 haftalıkken olmuştu ve ağrım çok olmadı. Progestan ilacına ve iğnesine başladım. İlaçlar bitince bırak bakalım bi demişti doktor öyle yaptım fakat 13.haftamda şiddetli bir karın ağrısı ve kanama ile hastaneye gittim. Kese arkası yırtılma oluşmuştu şimdi iyiyim çok şükür. Sen doktoruna git bir an önce ve baktır. Çünkü yerleşme, rahim büyümesi gibi şeylerde ağrı yapıyor ki masumane şeyler onlar ama kontrol ettirmekte fayda var tabi🤗