Liyasmum Kızlar 35+3 günlük gebeyim , kuşburnu çekti canım , içen var mı ya da bir sakıncasını var mıdır sizce?
2cocukluana Bende durayim şurada yazdan kusburnu marmelatlari yapmıştım duruyorlar arada yiyesim geliyorda yememistim.
Erbe 2cocukluana marmelatta yedim hatta hamileyken yedim anda ogremdim sezeryanliykende dikişleri çabuk iyileştirilmiş o zmnda yedim
2cocukluana Erbe yaa bilmiyordum 3.sezeryanim olacak yemiyimde doguma yakin dogumdan sonra yerim hem bebeye belki süt olur hem iyilestirir
Erbe 2cocukluana bende bilmiyorum sezeryandan snra öğrendim yedim hemen üç dört günde gayet normaldi herseyim
2cocukluana Erbe 3.yazmisim kiz 2.sezeryan ilkinde yalan soyleyemem iyi süründüm.miyom ameliyatida oldum iki ameliyat iki sezeryan kesigini yanyana düşün zor iyilestim o yuzden hafif bi korku var şimdi.