Tatlissannee12 Nskyhn yer belli olduu Marmaraereğli yeni çiftlik nasıl bi yer ya kiralar çok pahalı 🥲
Nskyhn Tatlissannee12 ay orası çok güzel 😂 tatil yeri biraz o yüzdendir. Hatta oranın askeriye kampı falan çok güzel. Yani o yüzden pahalı. Tekirdağ a biraz uzak Silivri Tekirdağ arası kalıyor. Ama temiz bir yer 🙏
Nskyhn Tatlissannee12 maalesef çünkü tatil yeri gibi bir şey ama Tekirdağ geneli böyle zaten 😬 lojman yok mu acaba
Tatlissannee12 Nskyhn lojmanları nasıl bilmiyorum diyarbakır Lice deydik lojmandaydık çok kötüydü yani yine lojman ister miyim bilemiyorum 🫣😂