Kızlar selâm benim doktorum dışarıdan anlaşmalı olduğu hastanelerden birinde doğum yapicam ama kafama takıldı son aylar nts oluyor sancidan şüphelenip gidiliyor bunlar için ekstra bişi odicekmiyiz nasıl oluyor. İlk gebeliğim de doktor hastane içindndi o yüzden bilgim yok ( Bursa’da yaşıyorum)