Aybukeninannesi01 Kızlar dünden beri bebeğin hıçkırıklarını hissediyorum 5 dk fln sürüyor ama sürekli tekrarlanıyor normal mı acaba bide bebeğin hıçkırıklarını hissedenler var mı acaba benim gibi 30+0 haftalığız bu arada
Melike Aybukeninannesi01 Evet hıçkırık hissedilir. O haftalarda benim bebeğimi de sürekli tutardı ciğeri gelişiyor 🥰
Ozlm0916 Aybukeninannesi01 tam istediğim konuya değindin kuzum ya 2 gündür benimkide öyle pıt pıt atıyo vuruyomu desem atıyomu bilemedim ya hickirikmi tutuyoki acaba 2 3 dakka hic durmadan atiyo 29+0
dnz_dnz Aybukeninannesi01 benim kızım da çok hıçkırıyor özellikle yirmilerin sonunda otuzun başındaki haftalarda günde beş kere falan hıçkırıyordu. Uzun da sürüyor ama korkacak bir şey yok. Ciğerleri gelişiyor hıçkırdıkça. Doktorunuza sorarsınız yine içiniz rahat eder
Eminecak Aybukeninannesi01 baş aşağı durduğu için bir de sürekli alttan hissediyorum o hıçkırıklari cok fena oluyor
Bebek-C Bebeğin hıçkırması iyi bir şey ciğerlerinin geliştiğini gösterir. Benim çok hoşuma gidiyor hıçkırması oturup onu izliyorum 😀
Aybukeninannesi01 Bebek-C ay kız korkmuyormusun ya ben zayıf olduğum için mı ne bilim net bi şekilde hissediyorum
Bebek-C Aybukeninannesi01 doktor iyi bir şey olduğunu, ciğerlerinin geliştiğini söylediği için korkmuyorum aksine seviniyorum yavrumun ciğerleri gelişiyor diye. Bi de minicik bi bedenin hıçkırması çok tatlı geliyor. ☺️
Aybukeninannesi01 Eminecak valla benim kızımında başı aşağıda demek ki normalmiş şimdi bile hıçkırıyor 🫢ya durmadan hıçkırınca korktum açıkçası
Aybukeninannesi01 Melike sanırım bi tek ben korkmuşum 🫢ilk defa yaşayıpta hissettiğim için korkmuş olabilirim