DemirinAnnesiiii bnde ole düşündüm 😊 normalde kendi doktorum değildi aslında dun kucuk bir kaza geçirdim meleğini rabbim korudu ama ama biz tedbir amaclı başka bir doktoro görünmek zorunda kaldık bebeğinizin kalp atışı icin cok sukur bi sıkıntı yok dedi grami da ondan ogrendik kendi doktorunada haziranda gitcez inslah 😊