gizemgencc İnternetten yaptığım tahmine göre erkek olacak yazıyor. Sizde hiç böyle Çin takvimine göre doğru sonuç veren oldu mu kızlar denediniz mi 6+0 dayım bizim cinsiyet henüz belli degil
Ayseport gizemgencc benim ilk kızımda tuttu şimdi 7 haftalığız erkek dio bna da ama bilemedm tutmayanda var
Gulusuguzell gizemgencc vallahi benim ki tutmustu canim bana erkek denmişti erkek dedi doktorum da ama sağlıklı olsunda ya
TBeyza gizemgencc kızımda tutmuştu bunu bilmiyorum ama o takvimler erkek gösteriyor şuan için 😀17 haftalık olucaz henüz belli değil sabırsızlanıyorum bende öğrenmek için
Ebru-EY Çin takvimi bana kız diyor ama ben erkek hissediyorum 😂 9+5 şuan. Daha cinsiyete çok var. Konuyu takibe alıyorum ve belli olunca yazıyorum kızzzlaaaar 🥳
Atlasmommy Yaşını yıla göre hesaplandığında zaman tutuyor benim de tuttu. Mesela daha 30 olmamışsındır 7 ay vardır ama yıl olarak 30 sun ya onu baz alıyor. Bilgi olsun
TBeyza gizemgencc tabi ki 😊 bide biraz önce bı postta gördüm hamile kaldığın yaşa hamile kaldığın ayı ekleyip 9 çıkartıyormussunuz sayı tek ise erkek çift ise kız imiş yaptım oda erkek çıktı @Ayseport
Eminecak gizemgencc benim ve iki gorumcemin tutmadi. Hepimize kiz dedi onların oğlu oldu benim de oglum olacak 😊💙
ESRAAA7 gizemgencc benim iki hamilelmde tuttu bunuda InsAllah yarin ögrencegiz tutuyomu tutmuyormu diye 🤭
TBeyza Doga12345 mesela yaşım 24 hamile kaldığım ay Şubat 24 + 2 - 9 = 17 tek sayı ise erkek çift çıkıyor ise kız diyorlar buda değişik bi teoriymis 😀 denedik bakalım nasip tutarsa
Hakanbuse gizemgencc benim doğru çıktı çin takvimine göre kız olcak ama ben erkek hissediyorum demiştim 30+1 haftalik olduk bi kızım olcak inşallah sağlıklı sıhhatli doğsun 💕