Beklenenim11 Merhaba kızlar İdrarımda beyaz parçalar farkettim Normalde progestan koydugumda hep gelir ama En son progestanı sabah 12 de koydum normalmi
Appayipyip Beklenenim11 bende de aynı durum var şu sıralar, progestanı 2-3 gün aksatmıştım yine de vardı onla alakalı olmadığını düşünmeye başladım
Amara_2019 Beklenenim11 wallah canım bende bir sabah öyle oluyor gün içerisinde normal bi şey yok ama yinede dr danış bence
Beklenenim11 Hapyymami55 Enfeksiyon belirtimde yok ama yanma kaşınma idrarda koku Durmadan wc gitme istegi bunların hiçbirini yaşamadanda oluyomu bu enfeksiyonlar çokfazlada su içiyorum gebeliğimden dolayı
Hapyymami55 Beklenenim11 ben de de sadece sarı akıntı var ve idrar yolu enfeksiyonum var kaşıntı vs bişey yok ama
Mouradi Beklenenim11 Bende hiç birisi yok sadece çok su içiyorum diye çok wc normal hem bebiş baskı yapıyor ya, ama ona rağmen idrar yolu enfeksiyon var :(
Beklenenim11 Amara_2019 randevum 10 gun sonraya yurtdisindayim burda doktoru arayip danisma gibi biseyde yok beklesem bisey olurmu acaba