Zeyyez şubat yumurtlama ayım
28 yaşımda hamile kaldım
28+2-9 21olur erkek oluyo bu tuttu yani ilk bebeğim için
Şimdi mart yumurtlama ayım 31 yaşımdayım
31+3-9 25olur bu daha belli değil
Amaaa şöyle bi şey var 27 hamile kaldığım yaş 28 doğum yaptığım yaş yani 27mi bitirip 28imden gün alıyordum bunda da aynı şekilde 30bitti 31den gün alıyorum hangi yaşı esas alacağımıza göre değişir yani