Melikeyzc onceden bende ayaklarımın arasına bir yastık kullanıyordum ama doktorum hamile yastığı önerincr aldım hem bacak arası hem arkadan ve önden destekli olduğu için çok rahat ediyorum , doktorum gece uyurken sol yanıma yatmamı söyledi arkama yatınca daha cok bel ağrısı oluyormuş ve bu yastık arkamı desteklediği için hiç arkaya yatmıyorum çok rahat ediyorum.