Kızlar nette ilk doğumlarda bebek bikaç hafta önce doğum kanalına iner yazıyor ama 37+3 oldu hala üst tarafımda boşalma rahat nefes alma gibi bi durumum yok. Doğum kanalına yerleştiği kesin belli olur mu ya da ne biliyim son ana kadar yerleşebiliyor mu 🤔