Kızlar iyi akşamlar bu 2li 3lü tarama testlerinin zamanı var mı 7+4 de doktor 1 ay sonra gel dedi ama ben 1 buçuk ay sonra mı gitsem acaba belki cinsiyet tahminini daha iyi yapar diye düşündüm ama acaba öyle birşey düşündü de mi söyledi zamanı geçer mi kafama göre iş yapmayayım siz haftaları biliyorsunuzdur tecrübeli anneler 😊 birde bu testler parayla sanırım bunu direk istemeden yapıyolar mı soruyolar mı yapalım mı diye birde kan alarak mı yapılıyor baya soru sordum bilgilendirirseniz sevinirimm🤭