Tuana_ Kızlar son 13 günüm var normal doğum ama ben çok korkuyorum sizce nasıl yapmalıyım sezeryan olmak akıl işi mi Sezeryana bakamam mikrop kaptırırım diye korkuyorum normal doğum dan da doğuramazsam diye korkuyorum 😓😢
Hapyymami55 Tuana_ sakin ol kendiliğinden gelisiyor o zaten normal doğuramazsan sezeryene aliyolar ikiside riskli cnm ona bakarsan cnm ama bu çocuk öylede böylede dogucak
Tuana_ Hapyymami55 evet öyle böyle doğacak ama çok korkmaya başladım ya sezeryan olayım diyorum onda da kararsızım napıcam ya 😢
Bebek-C Tuana_ normal istiyorum ama bakalım yarın çatı muayenem var bebeğin dr iri olduğunu söyledi Doktorum. Çatım müsait değilse sezaryen kararı verebilirim. Doktorumla karar vereceğiz.
Bebek-C Tuana_ korktukça olumsuzlukları daha çok kendinize çekersiniz. Güzel düşünün güzel şeyler olsun. Dua edin Rabbim hayırlısıyla sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin. Meryem ve yusuf surelerini okuyun ya da dinleyin. ☺️
Dmrdmr_3834 Gulsahh Valla canım ben mecburi sezeryan oldum acil bir şekilde inan hiç korkulacak bişey yok sadece yürü tek geçiren bu.