Gulaykrr bende şuan aynı durumu yaşıyorum. Geçen hafta öğrendim progestan fitil verdi doktorum ve yatmam gerektiğini söyledi. Bugün kontrol için gittim konuştuk biraz doktorla geçici bisey yatarak geçicek bisey dedi, kolunu biyere çarparsın morarır zamanla iyileşir ya buda öyle bisey dedi içimi rahatlattı🥰 bugün 11 haftalık olduk bebekte bir sıkıntı yok herşey yolunda dedi sanırım kesenin içinde olursa kanama sıkıntı oluyormuş dışındakiler geçiciymiş🙏🏻 İnsallah hepimiz tez zamanda atlatırız bende 1 haftadır yatıyorum☺️