Çok sinirlerim bozuk ağlıcam nerdeyse ya şuan mevsimsel mi anlamadım ama bir kaç gündür boynum sırtım kollarım kaşınıyordu kızarıyordu dün de duştan cıktım anlım pütür pütür olmus bu sabahta kollarım kabardı etti. Ben şuan zoretanin kullanıyorum sivilce tedavisi yani ama 5 aydır kullanıyorum suan etki etmez heralde şuan arabamızda başka arkadaşta kaldım mal gibi suratım boynum ensem pütür pütür sürekli kaşınıyorum kötü bisey mi acaba diye kendi kendime kurmaya basladım acaba mevsimselse suan benim gibi olan var mı? Sinirlerimin bozulma sebebi de sivilce tedavisiyle suratım falan baya düzeldi güzel oldu kaymak gibi yani şuan elime pütür geldikce beş ay öncesine dönüyorum resmen