Eslem_1 Fidashkam şeker ya da tansiyondan olabilir bir kere olmuştu eşim portakal yedirdi limon tuz vs de almıştım az sanırım geçmişti ..ya tansiyonum ya şekerim düştü tansiyon çok düşerse de mesela çarpıntı olur
svbarut Bende de çarpıntı var. Doktorum Demir ilacını günde ikiye çıkar dedi. Ama ben kabizlik yaptığı icin yapmadım günde bir alıyorum hala
Fidashkam Kızlar bende her yemekten sonra oluyor dusuk tansiyonum yemek yediyimdemi kalkıyor anlamadım