Kızlar normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama yumurtlama geç olduğu için adetimde gecikecek sanırım iki test yaptım ikiside negatif birini yumurtlamanın 6. Günü diğerini 9. Günü yapmıştım şuan biraz akıntım var göğüslerimin etrafında kabarcıklar oluşmuş göğsüm acıyor ama hep adetim yaklaşınca ağrı olur o yüzden emin olamıyorum kasıklarımda ara ara ağrı oluyor belim sürekli ağrıyor ki buda adet belirtim arasında birazda bacaklarım ağrıyor sizce adet mi olucam gebelik olma ihtimali var mı yumurtlama öncesi yumurtlama günü çatlama günü ve çatlamadan sonraki günü değerlendirdim hatta çatlamayı sabah 6 da uyanıp değerlendirdim eşimde de sperm sorunu var o yüzden çok arada kalıyorum test yapayım mı adeti bekleyeyim mi