Merhaba kızlar. Ben gebelik planlıyorum ve bata 5 gün var. Sol göğsümde sızlama oluyordu bugun akşam bi sıkayım acaba birşey olacak mı dedim ve beyaz gibi sarı gibi birşey geldi hamilelik belirtisi mi ? Her insan da oluyor mu yanıtlarsanız çok sevinirim :)