Kbrra Kizlar devlet hastanesine gidiyorum 38+2 oldum hiç bir sancı bişey yok perşembe kontrol var 39 olcam ozamanadevlet hastanesi kac haftaya kadar bekler sanci olmazsa
Hapyymami55 Kbrra canım bir sikinti yoksa 41 e kadar bekliyorlar ki niye bekliyorlar sa gelişim tam her şey tamm ..😏😏
Sinemfidan Kbrra egerki ilk bebginse 42.haftaya kadar bekliyor bende oyle oldu simdi ikinciye gebeyim bundada sezeryan olacagi icin. 38de alirlae diye düşünüyorum
Beyzanrr Kbrra amin canım inşallah keşke sancım gelse yürüyüş felan yapıyom 3 gündür daha sık yapıyorum ama daha hala bişey yok 😐kilo alırsa iyice o sıkıntı
Kbrra Beyzanrr yaa sabaha karşı benden çok az bi sıvı gelmiş isedim sandim🙈 araliklarla iki kere daha geldi suyum mu acaba su ise bu kadar az mi gelir
Nur123aa Kbrra her hafta gidiyormusunuz randevu işini nasıl hallediyorsunuz merak ettim bende devlette takipliyim randevusuz gitsem bakarlar mı
Kubra_elif_ahmet Kbrra 38+3 benimde bugün doktor haftaya gel tekrar dedi düzensiz sancım da var 40 haftaya kadar bekleyelim zaten annesi dedi sonra da kilo alımına göre karar verecek 4 kilo geçmeyecek gibi olursa 42 ye kadar beklenebilir diyor… Umarım o kadsr uzamaz