svbarut tesekkurler canim cok saol Ben bir hamilelik gexirdim ama 4 aylikken dogurarak dusuk yapdimm ikk hamielligimdik dusukten sonraki 2ci reglim olucak bu eger olursam tabii sadece oylesine bir denemek istedimm kurtaj olmadim dogurarak yapdim ilk gebelikdeki test damlatmali olandan degildi o yuzden simdi damlatmalisindan aldim bir sorayimda dogru olsun ostedimm.Zaten yapdimm tek cizgi cikti cok kucuk hafif bir silikde gozume gelmedi degil ama aldirmadim pek varsa zatenn gecde olsa ogrenirim yoksada Allah nasip eder insallahh oylesine denemk isterimm sadec ilk gebelimde adetden 2 gun once yapmisdim kiprkimizi iki cizgi cikmisdi yani herhalde hamile degilimdir