Betulsen34 Kizlar sanci baslamasan meryem ana otuju suya koyan varmi. 40+2olucam yarin bende tik yok acaba suya koysam bi faydasi olurmu diye dusundum
Antevortes Betulsen34 kullanimi o sekilde degil herhalde ama dene istersen sana yarari olursa bende yapayim 😅♥️
Tatlisannedilekk Betulsen34 otun faydasının olması için açılmanın ve sancın olması gerekli yani doğumun başlamış olması lazım yoksa hiçbir işe yaramaz bizzat arkadaşlarım denedi sancı açılma olmadan hiç faydası olmadı
Betulsen34 hunilimom bende oyle diye biliyorumda canim naptiysam bi belirti yok acaba deneyen oldumu diye merak ettim 😀 yapan varsa yapicam
Betulsen34 Tatlisannedilekk tesekkur ederim 😀 az once nisanim geldi. Ufakta kasilmalarim var umarim cabuk kolay bir dogum olur.