05-50 benim bir arkadaşımda senin gibi çok içerdi hamile kaldı azalttı günde 1 2 kez içti,doktoru çok kızıyordu bırak diyordu bırakmadı,çocuğu doğdu ancak ciğerleri sigaradan gelismemis ve zarar görmüştü çocuk suan 8 aylık felan ve 3 aydır hastahanede yatiyor daha bebek düşün,arkadaşım her gün ağlıyor vicdanım beni rahat bırakmıyor bunu bebeğime ben yaptım diyor ama iş işten geçti,doktorlar umutlu değil çocuk makinede,bunları seni korkutayim diye değil o içtiğin sigara bebeginden daha kıymetli değil diye yazdim