Bugün sag kasigimin üst kısmına gobek altı diyeyim bir wgri girdi ter döktüm resmen neden oldu bilemedim 5 dk bile sürmedi geçti sonra kızımın trkmelerini görünce içim rahatladı normal mi böyle birseulerin olması yaşayan anneler vwr mi ? 34+3 günlüğüm bu arada