Aayae doktorlar bu haftalarda hareketlerini takip et ve say diyor. Günde 10 veya üstü oynaması gerekiyormuş. Hareket var diyorsunuz. İyi bişey bu bence. Yine de takipte kalın derim. Doğuma çok yaklaşmışsınız. Hiç hareket etmemesi daha büyük sıkıntı bence. Alanı daralıyor birde. Hareketlerinin yavaşlaması bir bakıma normal. Benim kızkardeşim 42.haftasında sezeryan oldu. Bazen bütün gün hiç hareketlerini hissetmediği olurdu. Herhalde içerde rahatı yerindeydi bilemiyorum. Rabbim evladınızı size bağışlasın🤲🏻