Mamamia Kızlar tuzlu yemediğim halde ayaklarım cok şişiyor çok ayaktayım doktorum normal dedi sizde yaşıyormusunuz ayakkabılar olmuyor crocs la idare ediyorum😁 ayaklarımı tanımaz oldum😂
Atak66 Mamamia dün sağ ayağım balon gibi olmuştu oturmaktan herhalde sandalye de sabah uyanınca geçmişti
Gokceh Mamamia valla 38+4 olduk ayaklarımdan iğrenmeye başladım ayakkabı bile giyemeyecek hal aldılar terlik aldım o bile olmuyo tuzluda yemiyorum ama yinede şişiyo🤦🏼♀️
Mamamia mamma00 ayaklarım 3 katı şiş yani çok fenalardayım 😂 bileklerim yok sanırım ki çok kilo almadım yürüyüşte yapıyorum doktorum doğuma hazırlıyor vucut dedi canım .. birde bebek nezman kanala giriyor acaba aksamları gögus kafesine baskı oluyor
Srn_39 Akşamları balon gibi oluyo 37+0 şuan ayakkabıyla durmak ızdırap zaten çorapların bişe izi hemen çıkıyo sabah kalktığımda ellerim kapanıyo 😂
ipekveatlas tam 35+5te ödem tutmuştum not almıştım bu tarihi😂 ayakta uzun süre durmaktan oluyo tuzu kes bide bol su. beni kurtaran tek sey varis corabıydı acayip iyi geliyodu (varisim yoktu kan akışımını hızlandırdığı icin)
Mamamia Gokceh izmir çok sıcak onunda etkisi var .. araştırdım normalmiş doğuma hazırlıyormus vucut acaba doğumdan sonrada şişermi
Gokceh Mamamia doğumdan sonra şişleri iniyo canım bu benim ikinci gebeliğim kızımda da son aylarımda böyle şişmişti ve geri doğumdn sonra indi sadece bir numara ayağım büyüdü o kadar önceden 36 giyerken şimdi 37 giğiyodum ama eyer bunda da büyürse 38 doğru gidiyo 😅🤦🏼♀️
Msl22 Mamamia Canim benimde oyle inan gecmedi odem her halukarda oluyormuş yani tuzlu tuketip tuketmemek ile bence cok ilgisi yok son haftalara girdikçe resmen balon oldu ayaklarimin alti yaniyor sisti uyuyamıyorum
ebru_mert Mamamia evet bnde ilk gebeliğimde çok şişmişti şimdide başladı ayaklarını yuları kaldır dinlendir arada uzan dinlen azaltır en azından
Mamamia Msl22 ay ben bakamıyorum elleyemiyorum içim bir tuaf tıpa gibi oldu içim bir tuaf oluyorrr .. içeri nasıl gircek korse takcam ama acaba göbeğe birşey yapılması gerekiyormu