rabiasifa Kizlar hastahanede ziyaretinize gelecek insanlar için ikramlık hazırladınız mı? Hazırladıysanız ne gibi ürünler tercih ettiniz?
mirage333 rabiasifa hastane kendi hazirlıyor bizde. Ama hazırlamasaydı sadece çikolata olurdu başka ikramlik gereksiz bence, o halde milletin ikramlıgini düşuncek degilim hic.
nurnur13 rabiasifa çikolata lokum şerbet yeterli çok düşünmeyin doğuma giderken bile yoldan alıverirsiniz 😂😂😂
Senis123 Bende düşünme aşamasındayım şimdiden planlamak lazm takip edeyim bakalım insanlar neler hazirlamis
rabiasifa Atak66 bende cikolata yaptiriyorum sadece bir de serbet mi gotursem diye düşündüm , kendim icerim😀