Aselsevde Rabbim sağlık versin canım. İnan benim oğlum da öyle. 10 yaşında gibi durmuyor bile kendisine hep 7 8 yaş kıyafeti alıyorum. Bende çok takıyordm. Ama baktım olmuyor. Bünyesi öyle. Gitmediğim doktor kalmadı. Şükür bir şey de çıkmadı. Artık kendi haline bıraktım