dimpllle kizlar izmir ozel cinarli hastanesi icin dogum ucretini bilen varmi telefonda bilgi vermiyorlar suan gurbetteyim arastirip gtmek istiyorum
Gullusah Filizdogan bir arkadaşım dan duydum o da 36 . Haftasında falan doktoru reşat bey ve 2300 demiş
Gullusah Reşat beye başka giden var mı acaba nasıl ücret nedir sanırım kişiye göre farklı ücret oluyor ve ben uşaktayim doğumumu izmirde yapmak istiyorum bir türlü hangi hastane ve doktor özel mı devlet mı karar veremiyorum. 17. Haftadayım daha yolun basında olduğum dan doktor değiştirmem de sıkıntı olur mu onu da bilmiyorum☹☹
dimpllle enfazla 2500 herlde ozamn resat beyi istiyorum bende cok duydum ismini telefonda fiyat vermiyorlar resat bey 34.haftamdan sonra kabul etti beni