Htcerdogn Kızlar 35+3 teyim. Kasığıma birden bıçak saklandı resmen. Şimdide çok ağrıyo sabahta ara ara vardı sanki ama çok gaz sancısı çektiğim için yine odur diyodum. Belim ağrımıyo bu sancı mı ben nerden bilcem ya
Antevortes Htcerdogn valla ben cok gittim hastaneye agri yuzunden ama hepsi yalanci sanciymis. Belden kasiklara ilerlemesi gerekiyormus. Yine de herkeste farkli ilerleyebilir nstye girmende yarar var
Ayseee01 Htcerdogn dün akşam yaşadım birde sabah yaşadım sag gobek altına sanki bıçak saplandı gobi kiprayamadim oturdum biraz sonra yürüyünce geçti ama bende tedirgin oldum. Acaba kasılma mi diye düşündüm sola yatarak kalktım.. ama bilmiyorum
Emine_eymen Htcerdogn cnm şuan Hastanedeyim sancılarım vardı k Durdurdular ilaçla şükür sancı denen şey bel karın kasık hepsi biranda beraber oluyo agrısı karnın kaya kadarda sert olması lazım agrılar la beraber bide düzenli mi onu takip et
Sena646 Ayseee01 gece benimde kasık üstünde boşlukta oldu bıçak saplanır gibi 2 den 5 e kadar uyuyamadım ilk defa oldu öyle birşey 31+3 haftadayız 😔😔😔
Htcerdogn Ayseee01 valla nasılım inan bilmiyorum. Gece baya belime bacağıma vuran bi ağrıyla uyudum. Şimdi uyandığımfa tam bişey yoktu ama şimdi çook az var gibi bilmiyorum 🤷🏼♀️ anlamadım
Ayseee01 Sena646 canim aynısı aksam ve sabah oldu wcye kalktım wabahta yataktan zor kalktım yürüdüm baya sonra geçti ama doğum yapan arkadasima sordum magnezyum kullanılması kasılmalari azaltigi için böyle olmaz dedi doktoruma danışın kullancan bende
Ayseee01 Sena646 kasılmalar vs şeyler normalmiş ama gerçek sancı belden gelen yada karnin üst kısmından asagiya doğru inermis
Sena646 Ayseee01 benim sadece o bahsettiğim yerdeydi ağrı boşluk galiba orası kasık da değil çünkü normalde kontrolüm vardı bugün doktorum izinli 😔😔
Htcerdogn Emine_eymen canım baktımda gidip geliyor. Bacaklarımada vuran bi ağrı var belimede. Ama bi bakıyorum bişeyim yok. Şimdi uyandım hafif ağrıyla. Ama geçiyp geliyo felAn
Gozanca Emine_eymen ben dün nst ye girdim 36+4 gebeyim sancim 70 i vuruyor ama hic hissetmiyorum acilmamda var bi anda dogurcam diye korkuyorum. Tek hissettigim bicak batmasi rahimda yanma karnimin ortaya toplanması.
Emine_eymen Gozanca sancıyı hissetmemete iyi değil yaa hissetsen ona göre önlem alır insan hayırlısı inşallah
Gozanca Emine_eymen aynen evde dogurcam diye korkuyorum zaten :) 3 cm acikligim var kasilma harici yok bende bebek hareketi azalirsa suyum gelirse nişanım gelirse gel dedi doktor.
Emine_eymen Gozanca hmm bende 33+6 kızım olcak inş oğlum gelmek bilmemişti 41 küsürde dogmuştu suni ile kızımda sabırsız çıktı kendiliğinden başladı sancılar hiç bişey yapmadım halbuki🥴🤦