Busrahio Merhaba arkadaşlar ben şuan 19 haftalik hamileyim adet tarihine gore 3 hafta geriden normalde 22 haftalik olmasi lazimdi. 32 haftaya kadar çalışacağım ama o kadar sıkıldım ki calismak istemiyorm gunler gecmiyor. Bazi bebekler haftasini yakalayabiliyormuş bnm icin suan 1 hafta bile yakalamasi ilac gbi gelir. 32. Haftaya ne kadar yakin olursam yani Boyle bi durum yaşayıp haftasini yakalayan var mi. Ya da bebeği bu Kadar geriden gelen ve haftasini yakalayan. En azindan 1 2 hafta dahi olsa.
VergiliBirsenTolga Busrahio Benimde 4 hafta geri ama doktorum geç döllenme deyip adet tarihimi 1 ay ileri aldı
Habis07 Busrahio canım rapor al ben 4 ay gtmedm ise calısmak cok zor evet :( bde muz sut badem ceviz omega uc ile beslen
Busrahio VergiliBirsenTolga aynen benim tarihimde o sekilde ileriden hesaplandi peki suana kadar arayi biraz olsn kapattigi oldumu
Busrahio Habis07 nasıl rapor alabilirim pki calismama engel bi durum yok çünkü bir de tekstil merdiven alti tarzi küçük bi yer dogum parasi icin sigortami yeni yaptirdim
Habis07 Busrahio heyet raporu parayla canm ben kamudayım sorun olmadı ama sen tabi nasl istersen ole yaparsın da anladım :(
Seldaapk Valla benimde aynı 3 hafta gerideydi geç döllenmeden en son kontrolde doktor bir hafta önden gidiyor dedi bu gidişle normal adet tarihini yakalayabilme olasılığı var dedi olabilir yani sizinde
Sinem123 Busrahio benim de 3 hafta vardı arada. Sonra 2ye düştü. 16 haftadayız. Doğuma kadar yakalar belki. Umarım sizin de öyle olur. Çok iyi anlıyorum sizi çalışmak gerçekten zor hamileyken:(
Busrahio Sinem123 evet canm gercekten zor. Masallah bebişe :) insallah bnmde umudum haftasini biraz olsun yakalamasi
Busrahio Habis07 anladim canm. Benim maalesef oyle bi durumum yok gbi gözükuyor. Yinede teşekkür ederim :)