Yeni yaptırdım bende. Önce aç karnı kan alıyorlar açlık kan şekerine bakıyorlar sonra şekerli gazoz gibi birşey içiyorsunuz sonra tam 1 saat sonra ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz yani toplam da 3 kez kan alınmış oluyor. Tabi bu arada birşey yiyip içmenize izin vermiyorlar.