Leyla-ay-3023 merhaba kiz bizim insallah 18 haftalik suan.
2 yasinda bir kizim daha var onda kalma hersey duruyor gecen cikartip baktim yenidogan elimde baya var ama yazlik cogu. Birde hic tulum yok ekim kasim baya soguk olur burada o yuzden 3-6 ay icin uyku tulumu kulotlu corap almam lazim birde tulumlarin icine giydirmelik uzun kollu zibinlardan alayim diyorum.
Onun disinda battaniye vs var onlari almam ama hic yelegimiz vs yok bir kac yelek almak lazim besikten alinda sirtina hemen takmalik ama henuz almadim tabi. Bu ay sonu hepsini aloe alisveris isini bitiririm cunku agie parcalardan bisey almayacagim sadece bez sampuan birde kiyafet biraz o kadar. Sepetimse duruyoe ama her gün urun zamlaniyor bekliyorum ay sonu bakalim