BerilDerin Haftadayım zaman durdu sanki 2. Normal doğumum olacak inşallah bekliyorum 🥹 Hamileliğin tadını çıkar diyorlar tadı kaçtı arkdaslar yeter artık bi çorabı dahi iki saate giyebilmenin ne tadı olabilir 🙄😂
Yeliz6767 BerilDerin Bende 39+ 2 oldum 2. Normal doğumum olacak hiç bir belirti yok bir an önce doğsa da kurtulsam diyorum yedikçe kilo alıyoruz 😂😂😂 bebeğinizin kilosu ne kadar acaba benimki zayıf da biraz