Merhaba kızlar, 22 haftalik detaylı ultrasonda bebeğin bağırsaklarında genişleme görüldü pelinatolojiye yönlendirdildim 2 Pelinatolojiye gittim ilk gittigim doktor %90 bebekte birşey olmadığını gayet sağlıklı olduğunu doğumdan sonra küçük operasyonla düzeleceğini söyledi %10 ihtimali de bağırsaktaki genişlemeden dolayı kararsız olduğunu nifty testi yaptirmami önerdi ama bir sorun çıkacağını sanmıyorum dedi 2 gittigim doktor ise bebeğin gayet sağlıklı olduğunu ayda 1 kontrole gitmen yeterli bebeğin bütün organları herşeyi sağlıklı doğumdan sonra gerekirse küçük bir operasyon geçirebilir dedi içinin rahat etmesini istiyorsan nifty testi yaptırabilirsin dedi ama maddi durumdan dolayı yaptiramadim içimde bir şüphe bir korku var internetten bakıyorum down sendromu olabiliyormuş çok kararsız çok şüphede kaldım bu durumu yaşayan oldu mu