NazAkyol06 benim çok göbeğim asiri bisekilde cikmadi haftama ragmen 34.haftamdayim ve sürekli kayısı kantaron yaglari lierac çatlak kremi kullanıyorum aşırı şu içiyorum,buna rağmen bugün bir iki tane çokk hafif çatlak gördüm göğsümde ve okdr mutlu oldum ki üzülürüm sanıyordum oysaki,ama ne bilim mutlu oldum sevdim onları,bebegimden hatıra bebeğimin bana armaganiı gibi baktım onlara:))