Elfsglm Arkadaşlar 2 gün önce betahcg 36.80 di. Bugün tekrar kan verdim bugün 62.44 çıktı adetime hala 5 gün var sizce değerler nasıl ? 2 günde 2 katına çıkacak deniyor ya 2 kstına çıkıyor gibi ama bilemedim yorumları bekliyorum 🤷🏻♀️
momtobe8 Oyakubra kimyasalda da önce artıyor bir sure sonra dusuyor. Çok erken evrede kimyasal mı değil mi anlaşılmaz. Adet gecikmesinden 1 hafta içinde anlaşılıyor kimyasal.
Elfsglm momtobe8 daha adetime 5 gün var bir haftada geçmiş olmasını beklicem off 12 gün nasıl beklicem 😂
Melike4242 Benim de sen gibi adetim geçmeden öğrenmiştim. Tam 2 kat yükselmeyince doktor şüphelendi dış gebelikten. Ama adetin geçince daha iyi yükseliyor şimdi iyiyim çok şükür. Bir sorun da çıkmadı. Sen de telaşlanma