Reyhan_rr Merhaba kızlar 26+3haftalik hamileyim bugun ultrasona gitmistim doktorum bebeğin burnu kemikli büyük dedi.Sizdede ultrasonda burnu kemikli,büyük denilipte doğduğunda buenu kemiksiz küçücük güzel olan oldumu?
twinboymama Reyhan_rr ay yeğenime büyük burunlu demiş doktoru. renkli ultrasona girmişti yengem hakikaten orada da kocaman görünüyordu ama fındık mı fındık burnu var☺️
Reyhan_rr Deletedmom7373700 Tabiiki öyle benim için hiç bi farkı yok.Eltimin iki bebeği oldu ikisindede kötü şeykerini işte Annesine benziyo Babasina benziyeydi o zaman daha guzel olurdu felan diyolardi bende cok sinir oluyodum şimdi benim bebeğimede söylerlerse çok kötü olurum o yüzden çok aklima taktim.
Elilar2225 Ayy benim oğluma da öyle dediler hatta resmini verdi kocaman bir burun😂😂insAllah küçük olur ama🥲
Deletedmom7373700 Reyhan_rr boşver canım aklına takma. Gelinlere benzediği sürece zaten eş ailesi babasına benzeseydi diyecek ya da babasına halasına amcasına benzetecek 😂 hiç sıkma canını. Eminim çok güzel bir bebektir.
Herseyimprenseslerim Bizde keşke burun kemiğimiz olsa diyoruz.doktor göremedi ve Down sendromlu bebeklerde bu şekilde oluyormuş.Sağlıktan önemli hiç birşey yokmuş.O yüzden kafaya takmamak lazım sağlıklı olduktan sonra
Reyhan_rr Herseyimprenseslerim Tabiki öyle benim için hiç sorun değil buyukluğu kucukluğu en onemlisi sağlığı.Benim eşim taraf kotu seyleri anneye guzel seyleri babaya benzeten olduklari icun bende kafaya takiyorum.
Reyhan_rr Herseyimprenseslerim Allahtan hayırlısı canım İnşaAllah sağlıklı olur🤲🏻Benim görümcemin kizindada burun kemiği goremiyodu doktoru down sindromuna benziyo demislerdi ama maşaAllah çok sağlıklı ve findik burunlu doğdu.İnşaAllah sizdede hayirlisi olur🤲🏻
Herseyimprenseslerim Reyhan_rr maalesef öyle insanlar her ailede var bizlerde yaşıyoruz.Rabbim gönlünüze göre versin inşaalah.