Düşük riskim var sürekli yatıyorum gurbetteyim maalesef kimse yok yanımda komşumdan allah razı olsun akşam yemeklerini kendine yaptığından 1 tabakta bana gönderiyor o grip olmuş bizde görüşüyoruz yani boğazım acır gibi inşallah olmam ıhlamur içsem olur mu ki