5+3 hamileyim. Bugün ilk kez doktora gittim. Kese gözüküyor. Hatta 6 haftalık gözüküyor dedi. Ama bebek yok, sağlıksız gebelik olabilir dedi. Bir hafta sonra gelin kürtaj olur dedi. O ne demek dedim. Kalp atışı yok dedi. Bir hafta sonra yine olmazsa kürtaj dedi. Ve çok azarladı, kızdı hiç iyi davranmadı. Bir de özel hastane. Ve şu an çok tedirgin bir haldeyim.