dlrterzioglu yazdığın yorumları göz önünde bulundurarak yazıyorum. Bence bebeğin için endişeleniyorsun. Bu da seni panik atak olma yoluna doğru götürüyor bence. Kendimden biliyorum. Bende de panik atak var yıllardır. Kaç doktora gittiysem hiçbiri anlamadı. Yıllar sonra teşhis kondu bana. Hamileyiz sonuçta. Endişelenmek, kaygılanmak normal. Ben 36.haftadayım mesela. Doğum korkusu sardı beni. Normal mi sezeryan mı derken aşırı panik halindeyim. Elimde değil yani. Özellikle evde yalnız kaldıkça nefesim kesiliyor gibi hissediyorum. Aşırı sıkılıyorum yani. Zaman zaman bende ağlıyorum ve aşırı rahatlatıyor. Eşlerimiz anlamıyor malesef. Sanırım onların hamile kalması lazım anlayabilmeleri için😁 insan yaşamadığı şeyi nasıl anlayabilir ki? Çok takılma bu duruma bence. Sana komik videolar izlemeni öneririm. Mesela hamile pilatesi var. Yarım saat gün içinde açıp onu yap. Klasik müzikler dinle. Aşırı rahatlatıyor. Ev işi, yemek filan bunlar da zaman geçirir. Moralini yükseltecek insanlar varsa onlarla sık sık görüş. Motivasyon açısından çok iyi gelir. Eğer yine kötü hissedersen yardım almanı öneririm. Bazen insanı bir psikologtan daha çok rahatlatacak bir kişi ya da bir sebep bulamayız. Belki iyi gelir kimbilir?