Kızlar ne olursunuz dua edin. Yarın sabah 8 de yatışım var. 2 sezeryanim ama ilki kadar heyecan korku var. Antep’te gurbetteyim. Eşimden başka kimsem yok. Hastahane de ben eşim 15 aylık oğlum tek olacağız. İlkinde rica minnet eşimi yanıma aldım ama bu sefer de kabul ederler mi bilmiyorum. İki aileden de kimse gelmedi söylediğimiz halde. Gerçi oğlumda da kimse gelmedi ne doğuma ne de doğumdan sonra. O yüzden yarın sezeryan olacağımi iki aile de bilmiyor. Zor zamanımda yanımda olmayanı ben neden bilgilendireyim. Sezeryan olacağımi biliyorlar ama yarın olacağını bilmiyorlar. Adım Pınar ismen dualarınızı istiyorum. Sağ salim kızıma kavuşup sonra da oğlumun boynuna sarılayım. Rabb’im bana emanetlerine yine annelik yapayım. Hepinize dua ediyorum edeceğim de. Dualarınıza talibim. Uzattım hakkınızı helal edin. Allah’a emanet olun inşallah